HTML

Heggesztőpálcafaszúkukáábahányólepkefogótank

tisztelet a puruttyának. nem tudom miről fog szólni de remélem nagyon fog fájni várom a társszerkesztőket!;)

Friss topikok

Linkblog

Ugy döntöttem hogy vakerálok egy kevesset mert órán vagyok;)

2009.11.03. 11:08 Sír Csúzli

A lényeg elmeséélem(ha valakit érdekel) hogy jött a Heggesztőpálcafaszúkukáábahányólepkefogótank ötlete. Én amúgy is egy pihent agyú fiatalember vagyok(lásd postok) igy egyszer egy jobb pilanatomban mikor rámjött az agyfasz kitaláltam azt hogy heggesztőpálcafaszúlepkefogótank. Namármost ezt siekrült továbbfejlesztenem egy szerdai napon még a blog születése előtt egy nagyon hatásos módszerrel. Negyedik óra lett volna és ének és hát... jah tudjátok.Naszóval elég anyi hogy egy ismerősöm kapott 3g-t szülinapjára(ismerőse KERTÉSZ (remélem értitek)). Na és a csajszi ugy gondolta el kéne ütni az időt és mi a legjobb erre?;) hát a TÉPÉS. Szal sodortunk téptünk és sikeressen elnyaltam a csigát. Na ezek után beültem órára füéig érő vigyorral(akk még nem éreztem a túlszívást) a termeben 37 ember velem egyetemben és hát a levegő fos meleg volt és mikor becsuktam a szemem repkedtek a pindur-pandurok meg a kék alján ott sétált scooby doo. elkezdtem szédülni kezem lábam ezerhatszáőz kiló mondom: Tanárnő kérem rosszul vagyok kimehetek? Persze kimehettem elindultam a férfi WC felé(kb 3 lépés) és ZÁRVA. Mondom a szájba baszott tetves teveszopó teheráni kurva anyátok.:) Elindulok lefelé a másik slózi felé ami kibaszott messze volt mondom ezt már nem érem el felkaptam egy hálivúdi mozdultaal a kukát lekaptam a tetejét(szerencsére volt benne zacsi) megyek tovább, egyszer csak megállok jött az ihlet és széépen beleokádtam a kukába(vicces volt). na innen jött a heggesztőpálcafaszukukáábahányolepkefogótank.:)

Tisztelettel: Sír Csúzli

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gedva.blog.hu/api/trackback/id/tr221495079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sír Csúzli 2009.12.01. 11:08:55

A fazsért nem szól hozzá senki?
süti beállítások módosítása